dilluns, 19 de maig del 2008

FESTETA PRIMAVERAL (Aries-Taure-Bessons)'08




















































































































































































































































































































































































































































1 comentari:

Fred de l'Ari ha dit...

Que guai, quants records i somriures em venen a la ment al veure akestes fotos.
Recordo una sensació de tranquilitat i serenor, recordo pensar que be que estic entre els meus, entre la meva família.
Tot i que em fan possar unes calces inmeeeenses!!, m'ho vaig passar molt be (a mi ja m'agrada una mica fer el pallasso ... ).
Abraçades i petons per tothom